T 20 Jan

Imorse efter barnen åkt till skolan så tränade jag en stund. Sen åkte jag hem till Märta och var där tills det var dags att hämta upp flickan på skolan. Vi har bakat idag igen! Haha. Det är det enda hon vill göra och jag är sjukt trött på att vara uttråkad, så ja. Det fick bli bakning idag med :) Dock kunde vi bara göra smeten för sen skulle den stå i kylen i ett dygn. Så det blir bakning imorgon också. 

Det ska bli snöstorm här inatt. Jag hoppas med hela mitt hjärta att barnen har skola imorgon och att mitt flyg till Philadelphia inte blir inställt och att det går att ta sig till flygplatsen. Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: mamma

Håller tummarna så hårt jag bara kan :)

2011-01-21 @ 10:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0