T 6 Jan

Har haft två jobbiga dagar och nätter med hög feber och noll energi. Det är jobbigt att vara sjuk hemma, det är ännu jobbigare att vara sjuk borta. Man är liksom hungrig som ett svin, orkar inte laga mat = äter inget. Hade gjort allt för att ligga hemma i min egen säng, kolla på tv och filmer. Ha en snäll mamma som lagar mat åt en. Men nu är det iallfall mycket bättre, har pyttelite feber, men det är ingenting jämfört med innan. Hostan är kvar men den kan jag leva med. Har mer energi, så idag tänker jag äta lite pannkakor iallfall. Himla sugen på det! Väntar bara på att städerskorna ska bli klara så man kan få tillgång till köket och mat..

Hoppas på att jag är ännu piggare imorgon så jag kan hitta på lite saker i helgen.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Tack :)

2011-01-06 @ 22:12:42
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag hade gärna fixat mat åt dig <3

2011-01-07 @ 08:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0