Tangled

Idag jobbade jag mellan 8-13. Sen åkte jag och Märta och köpte dator till henne. Jag dreglade också lite över en Dell dator som jag funderar på att köpa. Kollade också lite på systemkamera men hittade ingen. Vi närmade oss mitt hus, och Märta bara, ska du följa med hem till mig istället? Jag var inte sen på att nappa på det förslaget så vi körde förbi huset och hem till Märta. Planerade att åka hem när dem skulle äta. Sen frågar hon, vill du äta här istället? Så det gjorde jag. Sen följde jag med henne och hennes värdbarn på bio. Vi såg Tangled och vi tre var nog dem som skrattade mest under hela filmen. Sjukt rolig!



Hästen Max gjorde hela filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0