The Black Swan



Ronja kom hit i eftermiddag och vi gick en runda här i Lincoln. Väldigt skönt. Snackade skit och gav varandra kärleksförklaringar ♥ Vi är så bra vi!

Sen ville Sofie åka till köpcentret så vi hängde på, för att senare åka hem till henne och äta där med hennes värdfamilj. Mumsigt med lite kött. Mikaela kom också och sen åkte vi vidare för att kolla på bio. Vi såg The black Swan. "En vacker balett film" Eeeeeh NEJ. Den var läskig, jag och Ronja satt i taket så högt vi hoppade en gång. Rädd efter filmen, och rädd hela bilresan hem pga läskiga samtalsämnen. Som tur var mina värdföräldrar uppe och vakna när jag kom hem. Så jag kom inte hem till ett helt mörkt och tyst hus ute i skogen. (Jag är omringad av skog och träd här, inte bra för en lättskrämd människa som mig) 

Nu ska jag försöka sova utan mardrömmar. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Lollo

var filmen bra då? har hört att dne är rätt knepig om man inte kan drillen med svansjön...

2011-01-03 @ 06:02:52
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: mamma

Underbart ;)

2011-01-03 @ 11:58:42
Postat av: mamma

Det gick tydligen bra att sova med tanke på att du försov dig i morse ;)

2011-01-03 @ 17:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0