Waiting for the end

Idag var jag mer död än levande när jag vaknade. Var fruktansvärt trött. Efter barnen åkt till skolan så kom Märta hit en stund och vi gjorde inte mycket mer än slappade i soffan framför tvn. Efter hon åkt hem gick jag och la mig, somnade på 3 röda och sov tills mitt alarm ringde. Åt lite lunch och sen kom barnen hem och sen dess har jag jobbat. Jag och flickan har bakat idag. Vi gjorde brownies med massa godis på toppen. Får väl se sen om det är gott. 

Är ganska glad över att fått klartecken av min värdmamma att jag kan sluta lite tidigare den 1 februari så jag kan gå på konsert. Vi ska antagligen köpa biljetter imrn till...........trumvirvel......... LINKIN PARK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! waaaaah, dream come true!!! 

Jaja, nu ska jag snart äta med la familia. Blir pasta idag. Ovanligt? Överdriver INTE när jag säger att dem äter något med pasta 6 dagar av 7. 


Jag

Ska

Aldrig

Mer

Äta

Pasta.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha, låter som mitt studentliv för x antal år sedan. Jag sa likadant, men nu är vi likväl nere i pastaträsket. Går liksom inte att undvika pasta och falukorv med en ettåring. Kram på dig!

2011-01-20 @ 06:31:42
Postat av: mamma

Säger bara köttfärssås och spagetti....stod det inte högst upp på önskelistan förra veckan????

Linkin Park- go for it <3

2011-01-20 @ 10:08:33
Postat av: Lollo

HAAHAHAHAHAH, ingen mer pastavagn? D:



MEN AH LINKIN PARK, DIN JÄVEL D:

2011-01-20 @ 15:02:24
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0