wohoho

Igår var jag på så bra humör. Har haft en skitjobbig vecka så när det äntligen var fredag och jag klarat mig genom den så kändes det lite som en seger. Anyway.. Ronja hämtade upp mig vid 7 och sen åkte vi till affären här i Lincoln för att köpa med oss lite saker till kvällen hos Märta. Vi stod i typ.. säkert minst 15 minuter med beslutsångest om vilken glass vi skulle köpa eller inte köpa.. Har jag sagt att vi är likadana? När vi äntligen var klara åkte vi hem till Märta och lagade mat. Nick hängde lite med oss och Cecilia, Mikaela och Carrie kom också. Vi åt kött och klyftpotatis. Sen höll vi på att flumma runt till massa gammal musik.  Sjukt rolig kväll (bilder kommer senare när jag snott från dem andra eftersom jag glömde ta några). Idag ska vi in till Boston och sen ska jag sova hos Märta. Ikväll vet vi inte riktigt vad som händer, snackas om fest men vi får la se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0