Lion king

Mötte upp Louise vid trappan på times sq igår vid 11. Vi satt och snackade en stund och sen gick vi in på forever21 för en liten shoppingrunda. 4 våningar senare så hade klockan tickat på ganska bra och jag började bli lite stressad. Vi skyndade oss till subway och köpte varsen macka. Sen gick vi till teatern där vi skulle se LEJONKUNGEN. Vi åt vår macka och sen gick vi in. Letade upp våra platser och dem var grymt BRA! Efter en liten stund började musikalen och redan efter 5 minuter kände man att den här lär vara väldigt bra. Och det var den också! Den var rolig, häftig, bra gjord, hade väldigt bra spelare och man ryste genom kroppen ett antal gånger. Den var riktigt sevärd!

När jag kom hem på kvällen och skulle svänga in på min gata ser jag en massa polisbilar, brandbil och andra stora bilar stå och blinka uppradade eftervarandra. Vad har hänt? Vågar jag verkligen gå här? Vad ska jag göra? Gick lite närmare och såg att där fanns massa med folk och en ropade "Louise!" på mig. Det var en tjej som jag känner som bor i lägenhererna där den första polisbilen stod. Fråade henne vad som hänt. Tydligen pågrund av hettan vi har här så slutar stömmen att fungera så det var det dem höll på att fixa. Klockan 10 på kvällen. Så det var ju inte så farligt, jag var ju skiträdd först!


Kommentarer
Postat av: Lollo

hahaha varöfr behövdes hela utryckningen komma dit för det? bara att dra dit en el gubbe :P

2011-07-25 @ 04:01:04
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0