S 10 jul

Hejhejhallå!

Igår var det stekande värme och jag tog mig in till city. Var där helt själv igår för första gången vilket var ganska skönt faktiskt. I början ville inte lilla jag åka in själv i stora stora staden. Men nu känner jag till en del i nyc så jag känner att jag hittar, och hittar jag inte så är det inte alls svårt att räkna ut det ändå. En bra turist stad faktiskt, uppbyggt smart! Men iallfall, det blev en del shopping. Hittade också av en slump en stor marknad. Kändes nästan som jag var tillbaka i turkey, massa billiga smyckn och grejer, hett, partymusik och så åt jag en grillad majskolv =) Bara tjejerna som saknades! Men iallfall, hittade några billiga solglajjor.

Jag gick och gick och gick, och räkna ut att jag gick minst 1,5 mil igår. Inte illa! Åkte hemifrån kl 10 på morgonen, och var hemma 10 på kvällen.. Så det blev verkligen en heldag.

Idag vaknade jag med dundrande huvudvärk och ont i halsen. Ville ligga kvar i sängen ett bra tag, men det va bara att gå upp för idag har jag jobbat. Slutade för en liten stund. Nu ska jag nog ut i solen en sväng.

Och för er som vill notera - idag är det en månad tills jag fyller 20 =)

Kommentarer
Postat av: mamma

Liten blir stor;)

2011-07-11 @ 15:24:48
Postat av: Lollo

nej, man noterar att det är 2 dagar kvar till min ;D

2011-07-11 @ 15:58:14
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: Theres

Och vad står på önskelistan? :) Godis kanske...?

2011-07-28 @ 13:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0