hela världen är min

Gick och la mig för någon timme sen men kunde inte sova. Så nu sitter jag vid datorn istället. Lyssnar på Veronica Maggio och kollar runt på lite sidor, försöker komma på vad jag ska göra med mina sista 3 credits. Som au pair måste man plugga 6 credits. I helgen ska jag iväg på en helgkurs och ta 3. Sen har jag hälften kvar som jag måste va klar med i september. Är sugen på en helgkurs till, och bara ha det över sen.

Har fått dille på välkommen in (<--länk) just nu. Får mig och tänka på svensk sommar och fest och myskvällar med vänner!



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Om du skulle sakna au-pairlivet när du kommit hem kan du alltid få jobba hos mig, jag kan nog behöva hjälp :-)

Jag kan prata engelska med dig hela tiden, men du får inte låna min bil. Det är promenadavstånd till dagis, nära till stan och du får hemlagad mat varje dag. Helgerna garanterat lediga. Kram!

2011-06-16 @ 07:59:08
URL: http://lararmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0