im crazy but you like it, loca loca loca

Igår stod födelsedagsfirande på schemat! Äldsta barnet i familjen fyllde 17 år. Han är besatt av älgar, så av mig fick han en svensk älgtröja. Väldigt uppskattad var den, och han hade på sig den idag!

Just nu saknar jag hemma väldigt väldigt mycket. Mina känslor nu är upp och ner och fram och tillbaka hela tiden. Ena stunden mår jag jätte bra och känner att 4 månader till är en enkel match och ser fram emot dem. Andra stunden är det en evighet och jag vill bara hem NU NU NU! Hem till mitt egna liv, mitt hem. Kunna göra vad jag vill. Kunna gå ut och dansa 3 gånger i veckan om jag så känner för det. Göra spontan saker med mina bästa kompisar.  Saknar allt som har med hemma att göra!



Men, snart kommer pappa, Helene och Celina och det ska bli kul. Och när dem har åkt hem har jag nästan bara 3 månader kvar. Jag vet ju att det komma gå fort.


Kommentarer
Postat av: Ronja - Au Pair I USA

du fixar det <3

2011-06-22 @ 05:17:29
URL: http://ronjis.blogspot.com
Postat av: mamma

Kul att han uppskattade tröjan:)

<3<3<3<3

2011-06-22 @ 19:00:50
Postat av: Emmie

jag älskar dig fjönta <3

2011-06-26 @ 03:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0