Solen i ögonen, men skuggan bakom mig trots allt

Igår hade jag en riktig klagodag- ALLTING var fel. Stackars bästis som fick höra allt gnäll i en timme.. Men idag känns det lite bättre iallfall. Men tiden får utvisa hur allt blir.



Idag har jag och lillan bakat. Hon har skolavslutning på fredag och det ska tas med kakor dit! Lämnade henne i skolan för ett tag sen och ska snart hämta henne igen. Sen lämna hennes hos en kompis. Och under tiden måste jag packa hennes saker till helgen, plus städa bland hennes leksaker. När jag ska iväg och ta credits i helgen ska resten av familjen hälsa på deras morfar som bor 1,5 timme från dit jag ska.

I övermorgon har jag förresten varit här i 8 månader! Det känns duktigt skönt att kunna räkna ner nu. Senast mitten av november är jag hemma igen. Här är planerade och oplanerade saker och weekends jag vill hinna med innan det är dags för hemfärd:

• Silverbay
• Pappa, Helene och Celina kommer på besök
• En till weekend kurs för att få mina sista credits
• Ha Sofie på besök
• Åka till Chicago till Sofie
• Åka till Boston några gånger
• Åka till Washington DC med Louise
• Åka till Philadelphia och hälsa på Louise
• Träffa Louise i NYC en hel del fler gånger
• Åka till Texas med Ronja för att hälsa på Cecilia
• Träffa Malin och Amelie i NYC
• Miami med Sofie, Louise & Emmie

Och såklart utforska meeeeeer av NYC, och gå på minst 3 till musikaler. Så nu hoppas jag på att det inte blir så många helger ändå jag ska jobba på...

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Maja

SV: tack söta. ja hon är det mest underbara som finns :)



Hemskt vad massa roliga saker ni har för er där borta på andra sidan världen! man blir minsann lite avis!



ta hand om dej!

kram

2011-06-16 @ 21:17:29
URL: http://smileysara.blogg.se/
Postat av: malin

LÄTT! haha :D

2011-06-16 @ 21:25:36
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Lollo

älskar att det står så mycket louise där :D du kan ju lägga till med louise efter musiklaerna med, HAHA

2011-06-18 @ 22:27:10
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0