American idol

Kommer få fina magmuskler av all denna hosta!

Min dag har bestått av vila och jobb. Just nu ligger jag nerbäddad i sängen och väntar på att klockan ska bli 8. Tänkte kolla lite på idol och sen försöka somna tidigt.



Mars kommer nog få bli en månad där jag sparar väldigt mycket. Verkar som att det kommer hända en hel del kul i april/maj som kostar lite pengar. Plus att det känns som det kan vara dags att börja spara till resemånaden också. Om 2 veckor har jag trots allt varit här i 5 månader..

När jag flyttar till New Jersey kommer jag behöva ta ett amerikanst körkort också. Och så måste jag verkligen ta tag i vad jag ska plugga. Man måste nämligen plugga under året här. Man måste ta 6 creds, vilket motsvarar ungefär 2 kurser. Får se vad New Jersey har att erbjuda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0