CSI Stockholm "everybody has blonde hair"



Idag har det regnat och blåst hela dagen. Så vi var inne hela förmiddagen och lekte. Sen åt vi lunch och sen var det dags att gå till skolan och jag blev ledig ett par timmar. Efter skolan hade lillan en playdate så vi gick med hennes kompis hem. Hennes babysitter var typ 60 år och pratade inte engelska. Var lite sådär lagom kul. Rätt som det var bara försvann hon ett tag också.. Haha mycket märklig dam. Men iallfall, underhöll mig med att prata med Louise en stund.

Ikväll åt vi typ en blandning mellan pasta och köttfärssås/köttfärsfyllda frallor. Min värdmamma stekte köttfärs, och la det i en fralla, typ som ett pålägg. Sen hade vi pasta och sallad till. Sloppy Joes heter det tydligen!

Efter middagen pratade jag en snabbis med min kära Ronja och sen slappade jag framför TVn med familjen. Kollade på CSI. Min värdpappa bara "har ni det här i sverige eller" haha OM vi har, mamma sitter bänkad varje måndag. Det är så kul att få frågor om Sverige varje dag. Fast ännu roligare är när dem ska berätta ngt jättekonstigt som man BARA har i USA.. Så kontrar jag med, det har vi i Sverige med. Ibland tror dem att vi är LITE efter alltså.. Haha!




Förresten så tror dem att jag kommer vara vitblek hela sommaren bara för att jag är från Sverige. Ni vet, USA verkar tro att Sverige har minusgrader året om.. Jag sa inget om hur brun jag kan bli, utan jag tänkte, vänta ni bara, mohahah!

Kommentarer
Postat av: Lollo

ja , alla bara: Ja fast uv är väl varn vid sådan här kyla/snö... jag bara: nä. HAHAHA



din värdfamilj är hilarious, HAHA

vad är det som BARA USA har? :P

2011-03-11 @ 05:29:51
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: Emmie

SLOPPY JOE ! det är ju det dom äter i två ska man vara !!! IIIIIIIIIIIH

2011-03-11 @ 09:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0