M 14 Mar

Denna dagen har varit jättebra. All min hemlängtan från förra veckan har sakta men säkert försvunnit. Hoppas att det inte kommer tillbaka heller!

Idag var min LCC här och hade möte med mig och värdföräldrarna. Man har alltid det inom 2 veckor efter man kommit till sin familj för att gå genom regler och se hur allt gått hittills. Mötet gick bra och mina värdföräldrar sa bland annat att dem redan kände att jag var en i familjen. Vilket är skönt för så känner jag med. Kan inte fatta att jag bara känt dem i en vecka, känns som jag kännt dem mycket lääääängre.

Hemma i Sverige är jag van vid ett väldigt lugnt hem. Hemma bor jag bara med mamma, i detta huset är vi 6 stycken. Ganska stor skillnad! Det är alltid mycket som pågår här även fast det är ett ganska lugnt hus. Märkes speciellt idag när min värdpappa och sonen var iväg ikväll. Det var så tyst och lugnt att "bara" vara 4 stycken i huset.. Vi tjejer festa till det med tårta från helgen, mums!


Kommentarer
Postat av: mamma

fast min längtan efter dig blir bara större....dax att kolla med familjen om det är okaj att jag bor där :) så jag kan boka biljett :))))

2011-03-15 @ 11:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0