M 8 mar

Dagen har flytit på bra. Jag var jätteseg i morse och låg och drog mig ett tag innan jag gick upp. Men vid kvart över 8 var jag nere i köket. Åt havregrynsgröt med värdmamman och 4 åringen. Sen lekte vi lite och sen åkte vi och handlade. Mamman ville att vi skulle ha allt jag vill ha i matväg i huset så jag känner mig hemma. När vi kom hem lekte vi lite till, åt lunch och sen tog lilltjejen till skolan. Medan hon var i skolan passade jag på att packa upp, nästan klar!! Tjohoo.

Lite innan 3 gick jag och värdmamman och hämtade tjejen igen. Vi lekte ännu mer och sen åkte jag mamman och tjejen iväg en bit bort och gick en runda. Man kunde se Manhattan där vi gick, coolt! Sen höll vi på frysa ihjäl så vi åkte hem igen och lagade mat. Åt lax, stekt ris och grönsaker. Äntligen lite riktig mat och inte bara pasta varje dag!! Dock ska vi ha pasta imorgon ..... Haha! Efter maten spelade vi kortspel och sen kollade vi lite på TV.

Dagens fråga från värdpappan: Har ni björnar i Sverige?

Dagens fråga från värdbarn (4år): Är Sverige ditt hus?

Hahaha OCH vid maten så började lilltjejen köra "Simon says". Det går ut på att hon säger typ Simon says touch your nose, så ska alla ta på sin näsa. Efter ett tag skriker hon "TOUCH YOUR BOOOOBIES!!" Alla bara.. eh ... hahahaha.. ehhh ...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

gott med gröt :D

2011-03-08 @ 04:37:47
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hahahahahah :D jag gillar de redan!

2011-03-08 @ 11:37:26
URL: http://sofieliden.devote.se
Postat av: Kajsa

Kanske ska köra den lekvarianten i skolan...eller inte. :-)

2011-03-08 @ 16:31:05
Postat av: ronjis

Hahaha!! =)

2011-03-08 @ 19:27:10
URL: http://lifebyronjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0