Newark airport

På söndag när jag flyttar till min nya värdfamilj ska jag tydligen av på en jättekrånglig tågstation, på flygplatsen i Newark. CC har skickat massa konstiga förvirrande mejl om den hela tiden om hur jag ska av, var jag ska av, och ändrar sig och har sig. Så min värdmamma sa att tom hon som känner till stället blev förvirrad av det. Så hon sa till CC att inte skicka fler mejl till mig, utan att hon skulle ta hand om det. Haha! Så hon ringde mig precis och nu känns det mycket lättare. Jag kommer ju inte att ha någon mobil heller! Måste ju lämna min gamla och har förståss inte fått min nya.. Eller ja, skulle det skita sig totalt har jag ju min svenska men ändå. Nu behöver jag bara få lite mer klarhet i bagaget. Blev glad när jag skulle åka tåg och inte flyga, så jag skulle slippa tänka på övervikt och sånt. Men nejnej, det var begränsat på tåget också. SUCK!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Har dom inte godståg?

2011-03-04 @ 12:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0