Skyline Park

Idag åkte jag, familjen och deras första au pair in till new york. Vi "hikade" (gick i en park). Man gick upp för en trappa för att komma till parken så utsikten var bra. Såg bland annat frihetsgudinnan! Vi ska dit igen när våren har kommit när det är lite finare.

I fredags när jag och min värdmamma var och handlade så såg jag Wasa knäckebröd i affären, så vi köpte ett paket. Nu har familjen smakat och alla ÄLSKAR dem. Dem är nästan slut så min värdmamma ska köpa på sig ett lager i början av veckan. Tycker det är sjukt kul, knäckebrödsnarkoman som jag är! Dock har jag inte hittat min favorit här än, mina älskade falu rågrut!

Kommentarer
Postat av: Lollo

rågruta in my heart!

2011-03-14 @ 06:45:53
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: Sara - mamma till maja

Hej Louise! hur har du det i den nya familjen? Verkar dem bättre? Sjukt nervös ibland för min lillsis men du är ju iallafall ett slående exempel på att det går att ha det bra där borta ;)

2011-03-14 @ 08:45:40
URL: http://smileysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0