Choklad

Idag skypade jag lite med Emmie och Louise medan lillan var i skolan. Nämnde att jag var sugen på choklad, då skickar Louise dessa bilderna till mig.




Snällt liksom?? hahaha

Har haft en jättebra dag idag. Innan skolan hade lillan en kompis här, vilket betyder väldigt enkel barnpassning för mig. Efter skolan bakade vi bananabread, spelade finns i sjön och bara mös en massa!

Längtar till helgen! Då kommer Louise hit, och Märta och Mikaela kommer också till NYC så då får jag träffa dem efter två månader =) woohoo

Kommentarer
Postat av: Lollo

Lollo snel phlika! ooh ska vi träffa dom i NYC då eller? eller kommer de på fredagen?

2011-05-18 @ 05:14:37
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0