Förlänga eller inte?

Idag fick jag hem brev från cultural care. Det var information om att förlänga och stanna längre än ett år här i USA. Jag kan välja mellan att förlänga 6 , 9 eller 12 månader. I min värdfamilj eller i en annan. Jag har tänkt på det mycket medan jag har varit här och jag har hunnit bestämma mig för en sak, ångrat mig och bestämt mig för något annat. Först hade jg bestämt mig för att avbryta mitt au pair år och åka hem tidigare. Någon månad senare var jag helt säker på att jag skulle förlänga 9 eller 12 månader i en familj på västkusten. När jag kom till denna familjen funderade jag på att stanna här 6 månader extra. För ett tag sen bestämde jag mig hur jag ska göra.

*trumvirvel*


Jag ska inte förlänga. Jag kommer hem i mitten av november detta året! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra beslut!

Saknar dig!

Pussokram

2011-05-14 @ 08:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0