na nanannana naa naaaa

Halloj! Kul att ni fortfarande tittar in ibland. Jag är helt slut i huvudet. Skulle jobba 4 timmar idag. Slutade på något sätt med att jag jobbade 10 istället. Men jag bara tackar och tar emot. Här ska det sparas pengar och resas!!

Efter jobbet idag stressade jag hem, slängde i mig lite mat och sen åkte jag in till stan. Träffade Emmie utanför söderportsgymnasiet (konstigt de va att vara tillbaka!!). Vi var på info möte om resa och jobba i australien/nya zeeland. Sjukt taggad på att åka! Men det blir inte förren efter NÄSTA jul. Alltså början på typ 2013... Men. Det ska planeras i tid ;)

Innan det ska jag ju förhoppningsvis hinna med en resa till USA också. Och så ska vi flytta till Norge och jobba med innan det bär av... Jisses. Men det kommer bli så bra, tror jag =)


Kommentarer
Postat av: RonjisMoster :)

Kul du e tillbaks på bloggen :) och dina planer låter som perfekta planer :) goodluck :) o tjohooo :) hihi

2011-10-13 @ 22:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0