Juli

Igår bakade jag ju bröd och bullar. Brödet var ett nytt recept jag provade, bovetelimpa med aprikoser, äpple och frön. Jag tyckte inte om det, alldeles för sött! Men de andra (förutom sophie mes som inte vågade prova) tyckte det va gott! Bakade bullar med valnötter med, de blev godare tyckte jag. Även fast jag råka ha i lite för lite vatten, woops. Här kommer lite bilder från igår iaf.


Mamma fixar min favorit, annanas!


Mys i soffan. mamma passade på att slumra till ínnan alla gäster kom.
Dock hann hon bara 2min..


 Tyson

& Simba kom

Och då tyckte ezther att der var dags att dra sig undran
och la sig i morfars säng

Massa frukt, bröd, bullar, skinka och kyckling
typ hälften upplagt. Och typ hälten blev över.
Gissa om jag blev lycklig. kommer leva på frukt de närmaste
veckorna nu:D


Tårtan


"Lite" godis a la morfar


jag chockladdoppade jordgubbar,
gick åt som smör i solsken!


Drack så klart te, trots värmen....
Provade ett nytt. Grönt te med tranbär, Gott!

Jag var ganska seg och trött så jag tog en liten
powernap i sängen på balkongen, sjukt skönt.
Sen joinade jag folket vid tvn en stund!



nu ska jag och ezther ut och gå med artmade i lurarna =)


Kommentarer
Postat av: sofie

ÅÅÅÅHH fusk! :D

2009-07-02 @ 14:34:57
URL: http://sofieliden.blogg.se/
Postat av: sophie

haha jag e ingen mes! men om inte du äter de så äter inte jag heller de:P

2009-07-02 @ 15:25:37
URL: http://sossinnuce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0