Helg

Igårkväll kollade jag på film med mamma. Filmen var konstig och inte särskilt bra. Men popcornen var goda! Idag gick jag upp tidigt och cyklade in till gymmet och körde ett spinningpass. Det var GRYMT SKÖNT. Svettigt och efterlängtat! Snart latat klart och dags att köra igång med träningen på riktigt. Men kommer såklart sakna att inte ha min träningskompis med mig. Speciellt på boxningen som snart drar igår igen. Sofie, hur ska vi klara oss utan den? :(

Nu har jag precis ätit frukost. Smooooothie som är mitt nya fukostoffer, och så blev det majsfrallor också. Funderar på om jag ska åka in till morfar en sväng idag och hälsa på. Annars tror jag inte det händer så mycket idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0