måndag

Filmmys igår med Emmie och Sofie var som förväntat roligt! Snackade skit, kollade på en äcklig film och en rolig. The stepfather va sjukligt bra! Men läskig.. Åt en massa gott. Brownies, chips, choklad, godis & cola.

Idag har jag passat Celina. Ska göra det hela veckan. Sitter just nu o funderar över vad jag kan önska mig när jag fyller år. Har kommit på lite, men inte så mycket tyvärr! Bara 8 dagar kvar. Kom på för typ en vecka sen att jag faktiskt fyller år snart. Hade helt glömt bort det. Skillnad mot förra året, då hade jag STENKOLL.


Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

hahahahhaha, naaaw. VAD VILL DU HA?! :D

2010-08-03 @ 14:46:38
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0