Louise & Louise i Boston

Stannar upp för en stund, glömmer allt det dåliga. Kommer på att jag faktiskt har varit i Boston med en av mina bästa kompisar. Jag och Louise Ljungdahl har gått runt på Bostons gator tillsammans. Känslan när jag skulle träffa henne för första gången på 3-4 månader var obeskrivlig. Jag var förväntansfull, glad, spänd, nervös och gråtfärdig! Kramade ihjäl varandra. VI VAR I USA TILLSAMMANS, I BOSTON TILLSAMMANS. Shit vad häftigt ändå. Snart ska jag till Philadelphia och träffa henne. Då känns allt detta så värt det ändå.













Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

älskade människa! nu fick du mig att gråta ;_; ska hacka sönder ellen tills hon kommer fram med ett datum! saknar dig så <3

2010-12-31 @ 05:22:51
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0