Love

Helgen har vatt bra. I fredags var jag hos Sofie och mös. I lördags åkte vi till Löddeköpinge för att fira Jens som fyllde 20. Jaa, vi åkte ända dit.. Haha folk trodde vi va dumma i huvudet. Och det är vi nog med. På ett ställe skulle vi byta buss, så råkade vi hoppa av en station för tidigt, och nästa buss skulle gå om bara några minuter så vi fick springa efter bussen och jaga den tills nästa hållplats. Tilläggas bör göras att vi springer med en uppblåst haj som var nästan lika stora som vi.. Men det var värt det för det var en rolig kväll. När vi kommer dit sen så frågar några killar "var det inte ni på bussen? som hoppa av fel ?.." hahah joo.. det var vi..

Kom hem igår och då var det bara hem och byta om för att åka till Ljungan. Jag Matti Sofie och Louise sov där i natt. Idag åker hon till USA och bli borta ett år. Kommer sakna henne grymt mycket!! Min lilla Lollo.. Förhoppningsvis ses vi snart ändå. ♥♥


JAG VILL OCKSÅ ÅKA NUUUUUUU!!

Kommentarer
Postat av: sofie

HAHAHAH hoooolllli hajen!

2010-07-26 @ 15:59:52
URL: http://sofieliden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0