HÅLL TUMMARNA

Ikväll fick jag en ny matchning. Familjen lät bra och det känns lite som min sista chans att stanna så jag var ju inte sen med att slänga iväg ett mejl till dem att jag verkligen ville prata med dem och blablabla.. En timme gick och dem hade fortfarande inte svarat så jag var påväg ner och ta telefonen och ringa dem istället. Men då svarade mamman att dem ville prata med mig med och att dem ringer mig om en timme om det är okej. Som sagt så känns detta som min sista chans så hur det än går så kommer jag säga ja till dem. Så nu ska jag lägga på min bästa sida och göra en (kanske sista) rejäl kraftansträngning. Hoppas det går vägen. 

Det bästa av allt?! Det är en halvtimme från Ronja..



Kommentarer
Postat av: Ronja

<3

2010-11-16 @ 05:19:57
URL: http://lifebyronjis.blogg.se/
Postat av: Pappa

Vi håller alla tummar för dej att detta går vägen.

2010-11-16 @ 06:26:35
Postat av: mamma

<3<3<3

2010-11-16 @ 10:52:39
Postat av: Louise

Det var så lite så! Men om det känns som ett helvete nu så kan det liksom inte bli värre, som om familjen säger ja till dem så säg ja. Det är värt att pröva en gång till, funkar det inte då så är det bara att åka hem. Det är inte längre bort än hem. ;) Jag ville också packa väskorna och bara åka hem, men samtidigt ville jag vara kvar. Och när jag kom hem och hade varit hemma i någon vecka så önskade jag att jag var kvar i USA.

Jag ska vara där i minst 6 månader, är det bra så stannar jag 2 månader till innan jag börjar skolan.



Lycka till med allt!

2010-11-16 @ 16:23:38
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Louise

Det börjar väl på att bli kallt, är tydligen runt 0 på vintern. Bättre än Sverige iaf. ;)



Okej, vad roligt! Hoppas de säger ja till dig med. De familjer jag pratade med valde också att välja någon som var lokalt istället för mig. Jag fick betala min flygbiljett hem själv och den kostade 8700 :-.

Jag åker vid halv 7 på torsdag morgon, men är tvungen åka hemifrån onsdagnatt vid 3 tiden.



Hoppas det går bra ikväll när du träffar familjen! :)

2010-11-16 @ 18:35:16
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Louise

Ja, men jag åkte från Texas också, är lite längre bort. Var ju tvungen till New York och sen byta flyg där. Och den biljetten var den billigaste jag fann.



Jag åker inte med någon organisation, känner att jag inte behöver det för fick inte alls någon hjälp i USA och Venedig är bara 3 timmars flyg hemifrån. Ja, jag betalar biljetten själv. Kostade bara 1000 spänn, så det var inte så farligt dyrt. :)

2010-11-16 @ 22:25:04
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0