Im always ready to rock n roll

Det har varit ett par intensiva dagar med värdfamiljens släkt, och det är inte slut än! Imorgon blir en heldag också. 

Dem har en släkting som går på collage och är 22 år. Har hört väldigt mycket om den här Obie före jag träffade honom. Alla i släkten älskar honom, speciellt barnen. Igår träffade jag honom för första gången, på Thanksgiving. Och idag var han här på kalas. Vi pratade rätt så mycket och så säger han att han jätte gärna vill åka till Sverige. Varför? FÖR ATT GÅ PÅ KONSERT OCH SE BASSHUNTER. Kan ni ens föreställa er hur mycket jag skrattade och dumförklarade honom?! Det var sjukt kul! 

Han berättade också att hans systers pojkvän var delägare i en klubb inne i Boston. Så han skulle dit ngn gång och jag var välkommen att följa med!

Så fort alla gäster kommit utanför dörrarna så kom min värdmamma fram till mig direkt "oooh I just loooooove Obie. He is such a nice guy....blablablabla" Så uppenbart att hon ville veta vad jag tyckte! Igår bytte dem bordsplaceringar bara så att jag och Obie kunde sitta bredvid varandra xD

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

haha lite matchmaking på gång ;D fast att han vill åka till sverige pga basshaunter gör ju honom till en big nono, HAHAHAH

2010-11-27 @ 06:03:18
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: Pappa

Jaha, då blir det kanske som jag sa innan du åkte....

2010-11-27 @ 07:49:04
Postat av: mamma

Basshaunter??? Mår illa bara jag tänker på det.. men han kan ju vara trevlig ändå :) o en kväll på stan kan ju vara nice ;)

2010-11-27 @ 08:33:41
Postat av: sofie

HAHAH alltså, jag dör :D BASSHUNTER, wtf!



Louise and Obie sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G!

2010-11-27 @ 10:43:22
URL: http://sofieliden.devote.se
Postat av: Malin kusin

Hahahha det var det sjukaste.

American loverboy ;)

2010-11-27 @ 14:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0