Love to teach and willing to learn

Dem här barnen jag passar nu är jättesmarta och kan mycket. Den äldsta är en pojke och han är 11 år. Jag frågade honom idag om Thanksgiving och gick en kvarts lång historia som började på 1600 talet. Jag är imponerad! Kommer lära mig jättemycket av dem här barnen ju ;) Det bästa är att dem verkar tycka det är kul att lära mig med. Så jag kan ställa en fråga om något sen babblar dem på typ 10 minuter och jag lyssnar. Så har dem fått känna sig speciella och jag har lärt mig något. Två flugor i en smäll :) Andra barnet jag nu tar hand om en är flicka som fyller 9 nästa fredag. 

Nu är klockan kvart i tio och jag har väldigt svårt för att hålla ögonen öppna. Så det blir en tidig kväll för mig. Natti!

Kommentarer
Postat av: mamma

Låter underbart! Jag behöver oxå lära mig saker, vill träffa dem ;)

2010-11-21 @ 12:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0