Emmieklemmie

Idag har jag varit på stan och ätit frukost/lunch (brunch?) men Emmie. Mona kom förbi en sväng och pratade. Sjukt skön tjej den där. Insåg att jag saknar mina gamla klasskompisar en aning (DOCK INTE SKOLAN!!!!) Träffade även Jennifer en stund :) 

Nu ska jag snart åka till pappa. Ska passa Celina ikväll. Ska först köra och handla sen har hon valt att vi ska äta bakad potatis. Märks att hon är min lillasyster! Sen tänkte jag att vi kanske skulle kolla på någon rolig film eller något. Sådär slappt och skönt.
Hon är rolig hon också. Pratade i tele med henne härromdan.

- Hur har du det i skolan då? Är det roligt?
- Jaaa
- Vad gör ni då?
- Vi leker........... och idag hade vi en lektion också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0