Love

Igår var en riktigt riktigt riktigt bra dag. Hade roligt exakt hela dagen genom och det var väldigt längesen jag skrattade så mycket. En sak är ju bara att konstatera: energidryck har ungefär samma effekt på Emmie som den har på mig. Jäkla speedade vi var. Verkligen SJUKT ROLIG dag med EMMIE. Sen blev det skype med Lollo (♥) innan alla gästerna kom. Kvällen var också grym, kul att träffa alla!!

Så tack Emmie för igår!! Det var verkligen en utav de bästa dagarna jag har varit med om. Kommer sakna dig otrooooligt mycket. Och alla andra också! (Förresten Emmie, du har något på läpparna HAHAHA)

Kommentarer
Postat av: Emmie

åh , jag fick en liten tår i ögat nu , eller många ! det var så jäkla roligt och energidryck är guds gåva en lördag som igår , hohhoh !! (L)

2010-09-26 @ 20:47:22
URL: http://ettlivsomemmie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0