New York

I onsdags kväll kom Ronja och hämtade mig i Lincoln. Åkte hem till henne för att bo där ett par dagar. Var hemma ganska sent så vi gick och la oss ganska snabbt. I torsdags var jag med henne bär hon jobbade hela dagen. Vi var på playgroup, bakade mumsiga kanelbullar och lagade köttbullar och potatismos till middag, vilket var väldig uppskattat av värdfamiljen. Sen kollade vi på idol och greys anatomy. Idag tvingade jag upp Ronja tidigt för att köra mig till tågatationen i Ayer. Tog tåget till tunnelbanan och tunnelbanan till south station där jag bytte till buss där jag sitter nu. Är på väg till New York!! Är framme pm ca 3,5 timmar och då ska jag träffa en potentiell värdfamilj. Åker tillbaka till Boston imorgon :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Lycka till <3

2011-02-25 @ 21:09:30
Postat av: RonjasMoster :)

Hoppas detta blir rätt, håller tummisarna för dig!

Kram från RonjisMoster :)

2011-02-26 @ 20:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0