T 9 jun

Det har varit en väldigt seg dag idag. Lillan hade ju bara kort skoldag, och den var tidigare än vanligt och slutade vid lunch. Jag är van vid att jobba 3 timmar efter skolan, idag jobbade jag 6. Så när 3 timmar hade gått kändes det som jag skulle sluta snart, men då var det 3 timmar kvar. Det var drygt!

På morgonen tog vi det mest lugnt här hemma, lekte lite med gosdjuren och sånt. Sen gick vi till skolan, jag hade tänkt att ta en lång promenad på 1 och en halv timmes pausen. Men det var för varmt för det idag. Har haft upp mot 40 grader..

Efter skolan hade lillan en playdate här hemma. Vi satte upp lilla barn polen så dem plaskade runt där nån timme och jag satt i solen och svettades. När kompisen åkt hem var det dags för att bad och sen bara mös vi, läste bok och lekte lite till.

Efter jag slutat hoppade jag  duschen snabbt och sen kom Leonie och hämtade mig. Vi åkte till köpcentret och åt middag och shoppade lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Barn Polen vad är det? Trodde bara det fanns ett Polen... :)

2011-06-10 @ 04:35:03
URL: http://Sofieliden.devote.se
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

Jag är en av många bloggare, stora som små som har startat en spridning så kallad: KROSSA SAMHÄLLSIDEALET! (: nu försöker jag se hur många som faktiskt påverkas av ideal.. om de är så farligt som alla säger. blir du påverkad av de som "krävs av en", i såfall på vilket sätt,?



annars kämpar vi ju kraftigt mot något som vi bara fått för oss finns..

2011-06-10 @ 05:33:16
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0