T 29 Mar

Denna dagen har jag haft lite annorlunda schema mot vad jag brukar ha. Lillan hade bara skola 1,5 timme och hon hade den mycket tidigare än vanligt. Innan skolan hann vi i princip bara äta frukost, bada och läsa böcker. Det är så mysigt när lillan kryper upp i knät och jag läser för henne.

Efter skolan åt vi lunch och sen åkte lillan och min värdpappa till flygplatsen och hämtade min värdmamma. På eftermiddagen lekte vi lite, vek tvätt (har en duktig liten hjälpreda) och bakade.


Efter middagen åkte vi till Target och kollade in den nya matavdelningen. Min värdmamma är jätteintresserad av mat och nya matavdelningen öppnade nu medan hon var nere i Florida. Så idag ville hon åka dit. Mest exalterad av alla, näst efter min värdmamma, var JAG! haha. Det var nästan så jag kände mig löjlig. Höjdpunkten på veckan liksom, åka och handla matvaror med min värdmamma!


Tog lite bilder på min nya buddy idag, tyckte denna blev cool! Detta är vår katt Sammy Samson.




Kommentarer
Postat av: mamma

(mat)NÖRD <3

2011-03-29 @ 10:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0